Rambergsvallen – en del av staden

Idag vill jag göra reklam för ett fantastiskt förslag från Yimby.

YIMBYs förslag, illustration av Jesper Hallén.

Den tilltänkta arenan.

Vi har fått nya Kvillebäcken och saluhallen, som redan innan allt står färdigt har gett oss på Hisingen en symbol. Något att vara stolta över och som lyfter vår status. Skulle även detta bli verklighet så tror jag Hisingen blir en attraktiv ö på riktigt!

Nu ska jag maila till ingela.bergendahl@higab.se för att berätta hur bra jag tycker detta låter. Vågar jag hoppas att någon mer gör som jag?

Länk:
http://gbg.yimby.se/2014/02/rambergsvallen-en-del-av-_3456.html

 

Kommentera

